Vandaag deel 2 van: Een dag op pad met een Quingo servicemonteur. In dit 2e deel voert onze monteur een schadetaxatie scootmobiel uit.
5-delige serie over werk Quingo monteur
Dit artikel is onderdeel van een 5-delige serie waar wij u een kijkje geven in het werk van onze monteurs. Onze monteurs zijn dagelijks op weg naar onze klanten, maar wat doen ze nu eigenlijk op zo’n dag?
Deel 1: monteur onderzoekt rammelend geluid aan de scootmobiel.
Schadetaxatie scootmobiel
Onze servicemonteur bezoekt in dit 2e deel een Quingo klant die een ongeluk met de scootmobiel heeft gehad. Tijdens het bezoek voert de Quingo monteur een zogenaamde schadetaxatie uit. Hiervoor loopt de hij de scootmobiel stap voor stap na. Hij checkt onder andere of het frame niet is verbogen en de bewegende delen vrij en soepel lopen. Ook inspecteert hij de kunststof bekapping van de scootmobiel op eventuele scheurtjes en butsen.
Schadeformulier invullen
Vervolgens ziet u hoe onze servicemonteur de Quingo klant helpt met het invullen van het schadeformulier en beantwoordt eventuele vragen. Het streven is dat de afhandeling door de verzekering zo voorspoedig mogelijk verloopt. En is er een vervangende scootmobiel nodig? Dan regelt onze monteur dat in overleg met de klantenservice van Quingo. Zo is de klant snel weer mobiel en kan gaan waar zij wil.
Onderhoud en reparatie scootmobiel aan huis
Onze monteurs werken door heel Nederland. Zij rijden met hun servicebus naar klanten toe voor reparaties, onderhoud en servicebeurten aan huis.
Heeft uw scootmobiel reparatie of onderhoud nodig? Bel dan 0800 – 2020 voor een afspraak.